subota, 11. veljače 2017.

Energetske pločice - Strong First


..... I dan po dan i prođe već čini mi se dva tjedna, ako ne i tri. Nakon što sam stavila receptic za njami kikiriki maslac, imala sam namjeru stavljati recepte bar jednom tjedno.

Foodblogovi me fasciniraju, svaki dan ih iščitavam i veselim se svakom novom receptiću. Planiram isprobavanje svega i svačega. Baš sam posebno spremila recept za mađarice i sad sam se s prijateljem dogovorila da ću dva tjedna izdržati bez čokolade i onda napraviti mađaricu koju sam mu odavno obećala. Obožavam raditi kolače, ali pošto Dragi ne voli slatko završilo bi da ja sve pojedem, a onda bi mi kilaza došla do bar 100 kg. Tako da za kolače ću se morat pomučiti i zdržati bez čokolade, pa da mogu bez grižnje savjesti uživati. ...al zato od jučer grizem.... Danas mi je 5 dan bez čokolade i slatkog u svim oblicima, osim voća i nije lako.

A amo sao onome radi čega sam počela pisati ovaj post prije... Bar dva tjedna.
Tu subotu je bila zakazan seminar-radionica nazivom Strong First u Centru zdravlja i ljepote Guliver energija. Seminar se bavio određenim tehnikama korištenja kettlebella, odnosno ruskih girji, a koje tehnike mi koristimo na treninzima u Centru. Dva tri dana prije seminara me Dragi umolio da za seminar napravim energetske pločice, pošto je seminar trebao trajati cijeli dan sa samo jednom velikom pauzom, da imamo šta grickati za energiju.
Proučavala sam više foodblogova, drugih internetskih stranica, i na kraju se odlučila za moju verziju.
I tako su nastale moje StrongFirst energetske pločice. Pošto je seminar davno prošao, mogu samo reći da su pločice ispunile svoju misiju, bile su jako ukusne i svi su me tražili recept, tako sa su sastojci već na faceu :).
Recept je jako jednostavan i brz. 

Strong First - energetske pločice



Sastojci

- 75g oraha
- 75g indijskih oraščića
- 75g badema
- 75g zobenih pahuljica
- 1 žlica lanenih sjemenki
- 1 žlica chia sjemenki
- 1 žlica kikiriki maslaca
- 1 žličica kakao praha
- 1 žličica kokosovih mrvica
- 2 žličice meda
- 10g maslaca
- šaka brusnica


Maslac rastopiti u mikrovalnoj i dodati mu med da se i on malo otopi
U blender ubaciti sve suhe sastojke osim brusnica i blendati dok ne dobijete mrvice.
Dodati maslac i med i jos malo miksati.
Kad smo dobili relativno kompaktnu smjesu, ubaciti brusnice i miksati koju minutu.
Smjesu utisnuti u kalup za pečenje, na koji ste stavili papir za pečenje. U utisnutu smjesu, utisnuti jos šaku brusnica.
Staviti u hladnjak na 2-3 sata da se stisne, najbolje preko noći.
Izvaditi iz hladnjaka i sjeći na prutiće, najbolje veličine zalogaja.
Dobar tek. 

3 komentara:

Milica - Na tanjiru kaže...

Odlične su ti pločice! Prepune divnih sastojaka, tako da ne sumnjam da su preukusne!
Divno! <3

Anonimno kaže...

Ovo vredi napraviti, nek se nadje kad nam dodje onaj momenat

Sandra kaže...

izgleda fantastično :)