petak, 30. listopada 2015.

Debeljuškasti Kakao banana čovječuljci i moji prvi cupecakesi :)

U zadnje vrijeme me baš vuće raditi kolače. Samo trebam priliku. I evo jeeee, prijateljica slavi rođendan, a ja imam fine čokolade u kući.

Inače ne radim kolače onako bezveze, jer moj muž ne jede, a ja bi ih u sekundi sve pojela. I onda bi svi moji pokušaji mršavljenja pali u vodu. Nije baš da sad ne padaju, ali nema veze. 

I tako ja odlučila napraviti kolačiće u obliku čovječuljaka. Naime, od prijateljice kojoj idem na ročkas sam za svoj ročkas dobila kalup za muffin - čovječuljke. Tako da sam odlučila napraviti kolačiće u obliku čovječuljaka i složiti ih u krug u obliku torte i premazati kremom od čokolade.

Biskvit sam radila po receptu za Kakao kocke sa bananom (bez šećera) sa bloga jubistacha uz neke preinake. Naravno da nisam kupila sve sastojke pa je bila u tijeku maksimalna improvizacija.

Debeljuškasti kakao banana čovječuljci i cupecakesi

Biskvit

- 125g brašna
- 125g pirovog brašna
- 1 žličica sode bikarbone
- 1.5 žličica praška za pecivo
- 1 žlicica cimeta
- 2 jaja
- 15g kakaa
- 35g whey proteina od čokolade i lješnjaka
- 2 zrele banane
- 120ml kokos+badem mlijeka
- 100ml vode
- 4 žlice otopljenog kokosovog ulja
- 100g tamne čokolade
- 2 žliičice šećera

Promješati prosijana brašna, kakao, protein, sodu bikarbonu i prašak za pecivo, te dodat sol i cimet.
Izmiksati jaja, sa toplim mlijekom i vodom, te kokosovim uljem.
Štapnim mikserom izmiksati bananu u pire.
U mikrovalnoj pećici ili na pari otopiti čokoladu. 
U mješavinu brašna dodati mješavinu s jajima te pire od banane, te izmiksati.
U smjesu umiksati otopljenu čokoladu.
Probati, pa po želji dodat šećer.
Kalup ( u mom slucaju silikonski kalup) namazati s malo kokosovog ulja i sipati smjesu do 3/4 visine kalupa. 
Ostatak smjese staviti u papirnate košarice za muffine.
Staviti peći na 170C 30ak minuta.
Biskvit odmah izvaditi iz kalupa i pustiti da se malo ohladi. Muffine ostaviti u košaricama.
Pošto mi je se biskvit jako digao, čovječuljke odrezati ravno i poslagati na pladanj za tortu, ukrug. 
Između čovječuljaka i u sredinu poslagati muffine.


Krema

- 200 ml biljnog šlaga
-100 g čokolade

Šlag izraditi mikserom.
Čokoladu otopiti na pari ili u mikrovalnoj, te umješati u šlag. Sve dobro izmiksati.
Ja sam kremu stavljala na biskvit sa običnom kuhinjskom vrećicom kojoj sam odrezala vrh. 
Posuti ukrasnim šećernim mrvicama i kapljicama čokolade. 







Nema komentara: