srijeda, 6. svibnja 2015.

Maslac od kikirikija by Milica

Blog Na tanjiru je jedan od meni najdražih food blogova i moja velika inspiracija u kuhinji :). A otkad sam napravila predivne rolice s cimetom, moje odusevljenje je još i veće. Međutim, slikice rolica su bile više za osobnu upotrebu pa ću ih predstaviti slijedeći put. 
I tako ja sam se Milici javila nakon što sam radila rolice, i ona me potakla da dalje isprobajem i tako i objavim koji receptić.

Jučer sam radila maslac od kikirikija po njenom receptu, i moram reći da je super ispao. Doduše, izgubila sam cijelo popodne :)), al isplatilo se za teglicu pravog domaćeg maslaca od kikirikija. Bitno je tome svemu imati stvarno dobru sjeckalicu ili blender, jer onda ide puno puno lakše i brže. 


Onda krenimo na receptić

Maslac od kikirikija by Milica 

Potrebni sastojci:

- kikiriki (ne mogu ni otprilike reći koliko ga je bilo jer isam vagala nakon što smo ga očistili od ljuske, al dobila sam skoro punu malo manju teglicu)
- prstohvat soli

Po želji i potrebi 
- cimet
- ulje (ja sam koristila maslinovo jer nisam imala kokosovo, al meni ne smeta miris)
- med



Da krenemo redom. 
Zagrijati pećicu na 160C. 
Oljuštiti kikiriki (dugotrajan posao, u međuvremenu mi je prijateljica javila da u Kauflandu ima kupiti očišćen, nepečen i neslani kikiriki, pa će ovo slijedeći put biti puno lakše :)).
Obložiti tepsiju papirom za pečenje, rasporediti kikiriki i staviti u pećicu na 10ak min (u orignalnom receptu je 15min, al meni je i nakon 10 uhvatilo malo gorkast okus, tako da pretpostavljam da ovisi od pećice do pećice).
Nakon šta se popekao i pustio miris, malo ga prohladiti i prebaciti u blender, odnosno mikser i blendati. Meni je trebalo sigurno 20ak minuta uz pauze,iako mislim da nije bilo do samog miksera nego bi bilo bolje da je bilo više kikirikija. Ovako se lijepio za ivice i svako malo sam morala otvarati i skupljati s ivica miksera. 
Kad se već pretvorilo u mrvice i nikako da se spoji, dodala sam dvije žličice maslinovog ulja i onda je islo lakše. 
Pošto ja volim malo slađe, dvije žličice meda su mi super pasale, a dodala sam i otprilike jednu punu žličicu cimeta i jos malo izblendala. 
Meni je okus prekrasan. 
Drugi put mozda dodam kakao, iako je meni cimet u srcu :). 

Odlučno paše u kombinaciji s jabukama i posuto cimetom kako se vidi na slikama. 

Danas sam zlicu dodala i u moj doručak, zobeni " pudingić", i super je pasalo..a o tome drugom prilikom. 



2 komentara:

Milica - Na tanjiru kaže...

Ej, pa dobrodošla nazad! :D
Hvala ti mnogo na ovakvim riječima, jako me raduje što sam te malo inspirisala. :)
Odlična ideja da maslac prilagodiš odmah ukusu, a stvarno su kombinacije neograničene.
Ono što si pomenula da bi se sigurno lakše izmiksao da je kikirikija bilo više, zaista stoji. Uopšte, uvijek se bolje izmiksa kad ima malo više, jer u suprotnom sve pobjegne i skupi se po ivicama i mašina radi uprazno. Ako imaš neki ne mnogo jak multipraktik, sledeći put koristi makar oko 300g - da bude više od polovine visine. Vidjećeš da će ići brže. :)
Svaka čast! Hvala! :*

sashkonela kaže...

Obozavam Milicu. A ovaj savet sa vise zrnevlja mi je bas trebao, jer sam na slican problem nisla kad sam radila sa bademom. I bas mi i nije nesto uspeo :(