utorak, 25. studenoga 2014.

Recycle - jakna od jeansa

Imam ovu jaknicu u ormaru već duže vrijeme i nikako je obući.

 Em mi ne u njoj vruće, em mi je hladno, em su mi dugi rukavi, em je poderana pa ne mogu na posao. 
A kad sam je kupila baš mi je bila draga sa ovom kragnom bez kragne 😀. A kupila sam je, uh uh, ima godina.
Mislim da je to bilo 2006. godine u Fisa u Vitezu. Sjećam se da sam tada platila ručak za nas četvero sve skupa 250 kuna. E to su bila vremena. A da se vratimo na jaknicu, 2006. godina, uh to je 8 godina da mi se vuče po ormaru, i nikako da je obućem. Mislim nosila sam je ja nekoliko puta, ali više je stajala u ormaru i prevrtala se s jednog kraja na drugi. 
I palo meni na pamet prvo da je skratim, da bude dužine kao bolero, nešto kao ovo
Sa bloga
http://fashion.onblog.at/en/fashion-diy-an-old-denim-jacket-as-a-bolero

Onda sam odlučila sa ću je ipak prvo posvjetliti sa varikinom (klorom) jer sam vidila puno tutorijala na tu temu. Odlučila sam slijediti upute sa ovog bloga 

http://theslushybrain.blogspot.com/2012/06/diy-acid-wash-denim-jacket.html

Postupak je išao ovako. Jaknu sam uzela, smotala i zavezala gumicama, posebno donji dio jakne. U kantu sam stavila domestos za izbjeljivanje i vode, točno se ne sjećam u kojim omjerima, najbolje se ravnati po pakiranju.
Naravno, najbolje je sve raditi na balkonu, u toplijem vremenom periodu. Zaštititi novinskim papirom sve oko sebe i obući staru odjeću. 
U kantu potopiti dio jakne koji je zavezan gumicama, otpilike na pola dužine od dna jakne do rukava i držati 20ak minuta. Nakon toga, ja sam izlila vodu sa domestosom, ulila sami domestos i dio jakne zavezan gumicama, zajedno sa rukavima potopila u domestos. Držala sam tako nekih pola sata, i sve skupa odnijela dobro isprati vodom. Potrebno je vodu mijenjati više puta dok se sav domestos ispere, oprati jednom u deterđentu za pranje odjeće i onda se može ubaciti u perilicu za rublje. Nakon toga osušiti i nova jakna je gotova. Ta daaaa!!!


Imala sam namjeru još joj skratiti rukave, ali se toliko svidjela mojoj kumi, kojoj je taman, tako da sam je pokonila :). 

Kako vam se sviđa?

1 komentar:

Cekeruša kaže...

e fis vitez, svega nakupuješ za 100 maraka. mislim davno je to bilo, sad ne vjerujem da je tako. odavno nisam bila.

ovako smo i mi izbjeljivali farmerke i jakne davnih osamdesetih :)